دانلود مستند پدیده‌های فضا Space Phenomena 2020 – زیرنویس انگلیسی
نوشته شده توسط : Mahdi

 مستند Space Phenomena 2020 اطللاعات جالب و زیادی در حوزه اخترشناسی ارائه می‌دهد و ما قبلا آن را نمی‌دانستیم. این مستند از دو قسمت کامل تشکیل شده است و شما طی آن می‌توانید سفر متفاوتی به فضا داشته باشید. قسمت اول مربوط به سیارات بیگانه است. TESS که تلسکوپ فضایی نسل بعدی ناسا لقب گرفته است، جستجوی خود را برای پیدا کردن سیاراتی همانند زمین شروع کرده است و در سیستم ستاره‌ای حرکت می‌کند. دانشمندان قصد دارند ببینند که چه تعداد از این سیارات خورشیدی می‌توانند جایی برای زندگی انسان باشند. آن‌ها می‌خواهند در مورد نوع شکل زندگی انسان در این محیط‌ها جستجو کرده و ببینند که انسان چگونه می‌تواند در این محیط‌ها تکامل یابد. اما در قسمت دوم قرار است به سراغ سیاه چاله‌ها رفته و رایج‌ترین دید را در مورد آن‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

 

 
 

با مستند Space Phenomena 2020 متوجه خواهیم شد که اجسام بزرگ و غول پیکر و البته اسرارآمیز، چگونه به داخل این سیاه چاله‌ها بلعیده می‌شوند. آخرین اکتشافات انسان در این زمینه بررسی خواهد شد و ما قصد داریم که پیوندی که بین سیاه چاله‌ها و امکان وجود زندگی برای انسان است را بررسی کنیم. این اطلاعات به ما کمک خواهند کرد که علم اخترشناسی و پیشرفت‌های حاصل شده در آن را با دید بهتری مورد بررسی قرار داده و ببینیم که چه آینده‌ای در انتظار بشریت است. آیا واقعا انسان می‌تواند در سیاره‌ای به جز زمین به حیات خود ادامه دهد؟ آیا این رویای انسان هم همانند دیگر آرزوهای وی بالاخره محقق خواهد شد یا خیر. در این مستند قصد داریم که همه‌ی این موضوعات را در دو قسمت کامل بررسی کرده و نگاه ویژه‌ای به علمی که هم‌اکنون دانشمندان آن را کشف کرده‌اند، بیندازیم. خوشبختانه انسان تجهیزات پیشرفته و جالبی را هم‌اکنون اختراع کرده است و می‌توان تا حدی به این سوالات پاسخ داد.


 

info

Our universe reveals itself in ways we’ve never seen before, thanks to new discoveries in astrobiology.

Part 1: Alien Planets
NASA’s next-generation space telescope TESS (Exoplanet Survey Satellite) has begun its search for Earth-like planets belonging to other star systems. How many of these ‘exoplanets’ can host life, and what kind of lifeforms can evolve in these environments?

Part 2: Black Holes
The most common vision of black holes is that they are monstrous and mysterious bodies swallowing everything around them. However, the latest discoveries are drawing a link between black holes and the existence of life.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود با لینک مستقیم , دانلود رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: